سیم بکسل 8 رشته 19*8 کنفی آلمان

سیم بکسل 19*8 کنفی گوستاولف آلمان

آسانسوری اصل آلمان.

این سیم بکسل در اکثر آسانسورهای حرفه ای اروپایی استفاده شده است و تاییدیه بسیاری از بازرسان اروپایی را در کارنامه خود دارد.

 

 

سیم بکسل 19*8 کنفی گوستاولف آلمان

     این نوع از سیم بکسل مخصوص آسانسور می باشد و دارای برند گوستاولف آلمان است. در سال های گذشته این سیم بکسل یکی از پر طرف دار ترین سیم بکسل های روز دنیا می باشد. در سال 2016 نیز این محصول فروش بسیار بالایی داشته است. برای کسانی که اصل بودن محصول در آسانسور مهم است این محصول پیشنهاد می گردد.

کشور سازنده

     یکی از اصول کاری در مجموعه “سماتولز” اصل صداقت است. طبق این اصل توضیحات لازم درباره “کشور سازنده”، “کیفیت” و “نکات مثبت و منفی”  در بخش توضیحات محصول ارائه می شود.

     نکته اصلی در هنگام خرید این محصول دقت به اصل بودن و ساخته شدن در شرکت اصلی “گوستاولف آلمان” می باشد. محصول حاضر که توسط مجموعه “سماتولز” ارائه می گردد، محصول اصلی ساخت کشور آلمان و در کارخانه اصلی “گوستاولف” می باشد.

 

 

کاربرد سیم بکسل 19*8 کنفی گوستاولف آلمان

     این سیم بکسل برای انواع آسانسور پیشنهاد می گردد، شما می توانید با آسودگی خیال این محصول را در آسانسور ها به کار برده و سال ها با رعایت نکات ایمنی از آن استفاده نمایید.

ساختار داخلی سیم بکسل 19*8 کنفی گوستاولف آلمان

همانگونه که در تصویر بالا مشخص است هسته این سیم بکسل از جنس کنفی می باشد و در اطراف این هسته 8 حلقه که در هر حلقه 19 رشته سیم در سایز های مختلف وجود دارد، تعبیه شده است. سیم بکسل های 8 رشته انتخابی مناسب برای آسانسور های می باشد که نوع کنفی آن با توجه به انعطاف بیشتر موجب نرم حرکت کردن آسانسور خواهد شد.

جدول مشخصات فنی سیم بکسل 19*8 کنفی گوستاولف آلمان

در جدول زیر جزییات مربوط به سیم بکسل 8 در 19 کنفی گوستاولف آلمان مشاهده می گردد.

 


چاپ