جرثقیل دستی زنجیری

جرثقیل زنجیری دستی “ویتال

      یکی از معروفترین برندهای تولید جرثقیل دستی در دنیا برند ژاپنی “ویتال” است، اغلب جرثقیل های دستی در کارگاه های صنعتی و تولیدی کشور عزیزمان ایران برند “ویتال” هستند. جرثقیل های زنجیری دستی، کارایی بسیار بالا و در عین حال کاربری بسیار ساده را در اختیار شما قرار می دهد، به این صورت که شما به عنوان کاربر این دستگاه پس از نصب، تنها با یک زنجیر سروکار دارید. با کشیدن این زنجیر به طرفین (به صورت عمودی) با صرف انرژی ناچیز اما تعداد دور بالا می توانید اجسام سنگین از 0.5 تن تا 20 تن را در جهت عمودی جا به جا کنید. برای جابه جایی این جرثقیل در راستای افقی نیز می توان از ترولی حرکتی استفاده نمود.

 

ویژگی های جرثقیل دستی زنجیری ویتال VL اصل ژاپن-3 متری

-جهت حمل و نقل کالا و لوازم سنگین در سایزها و تناژ مختلف

-طراحی و تولید کشور ژاپن

-زنجیر حمل بار با ارتفاع 3 متر

-سیستم چرخش 360 درجه هوک بالا و پایین دستگاه

-استفاده از یاتاقان غلطکی در محور اصلی و چرخ دنده اصلی دستگاه

-استفاده از یاتاقان ضد اصطحکاک جهت بهبود انعطاف پذیری و بالابردن بهره وری

 

 

کشور سازنده

     یکی از اصول کاری در مجموعه “سماتولز” اصل صداقت است. طبق این اصل توضیحات لازم درباره “کشور سازنده”، “کیفیت” و “نکات مثبت و منفی”  در بخش توضیحات محصول ارائه می شود.

     نکته اصلی در هنگام خرید این محصول دقت به اصل بودن و ساخته شدن در شرکت اصلی “ویتال در کشور ژاپن” می باشد. محصول حاضر که توسط مجموعه “سماتولز” ارائه می گردد، محصول اصلی ساخت کشور ژاپن و در کارخانه اصلی “ویتال” می باشد. شما با اطمینان خاطر به اصل بودن این محصول می توانید آن را به صورت تلفنی و حضوری سفارش دهید.

 

امکانات و تجهیزات محصول

     امکانات فوق در کنار قیمت مناسب این دستگاه با توجه به نمونه های مشابه با همین کارایی باعث شده است این محصول یکی از بهترین پیشنهادات مجموعه “سماتولز” جهت جابه جایی اشیا در فضاهای کارگاهی باشد. این نوع از جرثقیل ها قابلیت سوار شدن بر انواع ریل را دارند که شما بتوانید اشیا را همچنین به صورت طولی و عرض در فضا جابه جا نمایید.

     همچنین قلاب حرفه ای متصل به انتهای زنجیر این جرثقیل به شما کمک می کند تا با اطمینان بالایی اشیا را به جرثقیل متصل نمایید. مجموعه سماتولز با واردات مستقیم این نوع جرثقیل بالاترین کیفیت را در کنار اصل بودن این محصول در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

 

تفاوت مدل VP و مدل VL

     جرثقیل های ویتال ژاپن در چند تیپ طراحی و تولید شده است، در فروشگاه  “سما تولز” دو تیپ VP و  VL موجود می باشد، تفاوت این دو تیپ از جرثقیل های ویتال در جنس ساختار داخلی آن ها می باشد به صورتی که در تیپ VL زنجیر کشنده جرثقیل از آلیاژ با جنس استیل استفاده شده است.

جدول تخصصی جرثقیل دستی زنجیری ویتال VL اصل ژاپن-3 متری

     در این بخش جدول مشخصات فنی جرثقیل دستی زنجیری ویتال مشاهده می شود. کد محصول، گنجایش، وزن محصول، و سایز بندی بخش های مختلف این محصول قابل بررسی است. همچنین در ستون آخر حداکثر میزان گنجایش جرثقیل ها در حالت تست وجود دارد.

اطلاعات تخصصی جدول جرثقیل دستی زنجیری ویتال

 

 

 


چاپ