جرثقیل برقی سیم بکسل تک فاز (وینچ برقی)

محصولات بازدید: 1217

جرثقیل برقی سیم بکسلی تک فاز

 

 

انتخابی برای مصارف صنعتی کوچک!

بالابر سیم بکسلی تک فاز در خانواده جرثقیل های برقی قرار می گیرد. این محصول ساخت کشور چین می باشد، که با نام T-max معروف است. شما می توانید این محصول را در دو حالت تک لایه و دو لایه استفاده نمایید.

توناژ های موجود نشان دهنده استفاده از جرثقیل در حالت های تک لایه و دولایه می باشند.

 

جرثقیل (بالابر) برقی سیم بکسلی تک فاز

     برای جابجایی مواد در راستای عمودی از انواع جرثقیل های برقی و دستی استفاده می شود، اما اغلب این جرثقیل ها از لحاظ ظاهری و همچنین نوع مصرف انرژی برای مصارف “صنعتی کوچک” مناسب نیستند. جرثقیل ( بالابر) برقی سیم بکسلی تک فاز که در ادامه معرفی خواهیم کرد، یکی از محصولات مناسب برای این نوع مصارف می باشد. این محصول همچنین برای جابه جایی تجهیزات ساختمانی بر روی پایه ای مناسب نصب شده و مواد مورد نظر را تا حداکثر ظرفیت خود در راستای عمودی جابه جا می نماید.

     این محصول ساخت کشور چین بوده و با ظرفیت های مختلفی از 100 کیلوگرم تا 1200کیلو گرم طراحی و تولید شده است. یک ویژگی خاص این محصول تک فاز بودن برق مصرفی آن است. شما در بخش سفارش این محصول می توانید توناژ مورد نظر خود را که به صورت حداقل و حداکثری معرفی شده است انتخاب نمایید (به عنوان مثال : 100 به 200 کیلوگرم) به این معنی که ظرفیت این جرثقیل در حالتی که از یک لایه سیم بکسل استفاده کند 100 کیلوگرم و در حالتی که از دو لایه سیم بکسل استفاده کند 200 کیلوگرم می باشد. دقت شود که در حالتی که از سیم بکسل به صورت دولایه استفاده میگردد، متراژ قابل استفاده از جرثقیل نیز به نصف میزان یک لایه خواهد رسید.

ویژگی های جرثقیل (بالابر) برقی سیم بکسلی تک فاز

-قابل استفاده به صورت یک لایه و دولایه:

شما می توانید از این نوع جرثقیل ها در دو حالت یک لایه ( یک لایه سیم بکسل) و دولایه( دو لایه سیم بکسل) استفاده نمایید. 

 

 


-جهت مصارف خانگی و صنعتی

این جرثقیل در اغلب مکان های کوچک که قابلیت نصب هر گونه جرثقیلی وجود ندارد، به سادگی نصب می شود.

-دارای استاندارد های اروپایی

-حجم کم و ابعاد کوچک

یکی از ویژگی های خاص این محصول حجم کم و ظاهر متفاوت و شکیل آن نسبت به جرثقیل های صنعتی موجود است. این محصول به سادگی در اغلب مکان هایی که دسترسی به آن ها دشوار است نصب می گردد.

-ضریب اطمینان بالا

-سبک و قابل حمل

حجم و وزن کم محصول، قابلیت حمل آسان محصول را برای کاربر فراهم کرده که از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد.

-کارایی بالا

این محصول در عین حال که در سایزی کوچک طراحی شده است، کاربرد بسیار بالایی دارد، خروجی این چرخه کارایی بالای این محصول را نشان می دهد.

جدول مشخصات فنی جرثقیل (بالابر) برقی سیم بکسلی تک فاز

توضیح اینکه، حداقل ظرفیت به معنی حالتی است که سیم بکسل جرثقیل به صورت یک لایه مواد را جابه جا نماید و حداکثر ظرفیت به معنی حالتی می باشد که از جرثقیل به حالت دولابه استفاده می شود.

 

 

چاپ